جالب ترین ها
قدیمی ترین وبلاگ در مورد جالب ترین ها
گروه طراحي پيام بلاگ گروه طراحي پيام بلاگ گروه طراحي پيام بلاگ گروه طراحي پيام بلاگ گروه طراحي پيام بلاگ

 پرویز مظلومى و مسافر کشی !

پرویز مظلومى سرمربى فعلی استقلال درباره سال 62 و در بحبوحه : آن روزها می­گوید جنگ تحمیلى اوضاع و احوال فوتبال چندان رو به راه نبود. در آن سالها کاپیتان استقلال بودم اما عملاً از فوتبال چیزى عایدم نمی­شد و مجبور بودم براى امرار معاش چند ساعتى هم با تاکسى کار کنم.

رحمتى در ماشین می­خوابید !

سیدمهدى رحمتى می­گوید پیش از اینکه فوتبال بازى کند در خط را ه آهن- خانی آباد مسافرکشى می کرده است . او به دلیل پاره اى از مشکلات خانوادگى حتى بعضى شبها مجبور بود در پیکان گوجه اى اش شب را صبح کند.

صادقى مسافرکشى می­کرد !

امیرحسین صادقى مدافع معروف استقلال هم مسافر کشى مى کرد . او در سال 79 و در دورانى که در امید استقلال بازى مى کرد ، همزمان در یک آژانس واقع در بهار شیراز کار مى کرد تا بتواند خرج خود را در بیاورد.  ماشین او یک پیکان خسته بود!

عنایتى، کارگر ساده !

رضا عنایتى از گفتن واقعیتها ابایى ندارد . مهاجم این روزهاى سپاهان که رکورد گلزنى در تاریخ لیگ را مال خود کرده، در سن 15 سالگى در مشهد دستفروشى می­کرد . او بعدها به یکى از کارخانه هاى فرش بافى رفت و در آنجا کارگرى کرد.  او بعدها تبدیل به ستاره

ابومسلم شد و با حضور در استقلال و امارات پولهاى زیادى به جیب زد.

ستاره وانت دار !

عباس کارگر ستاره اسبق تیم ملى و پرسپولیس هنوز با وانت کار  می­کند.  او که در فوتبال به هیچ نرسید مجبور است براى امرار معاش خود و خانواده اش با وانت بارکشى کند.

دایى دستفروشى کرده؟

على دایى یک بار اعلام کرد در دوران دانشجویى دستفروشى می­کرده و با کارگرى به اینجا رسیده است.  ولى دوستان نزدیک دایى که سال هاست با او ارتباط نزدیکى دارند می­گویند  این معروف businessman هیچ گاه دستفروشى نکرده چون وضع مالى خانواده اش بد نبوده است.

شماره هشت مسافرکش !

على کریمى شماره هشت تاریخى فوتبال  ایران سال 71 در کرج مسافرکشى می­کرد.  او یک پیکان گو ه اى داشت.  کریمى قبل و بعد  از تمرین پرسپولیس با ماشین خود کار می­کرد تا خرج خود را در بیاورد . نقل است زمانى که او به دفتر یکى از روزنامه­هاى ورزشى رفته بود ، براى آنکه نشان دهد وضع مالى بسیار بدى دارد تمام دارایى­اش را رو کرد که یک اسکناس هزار تومانى بود.

جوراب­فروشى که مشهور شد !

حسن خان محمدى ستاره سابق پرسپولیس که سالها پیراهن این تیم را به تن کرد پیش از آنکه آدم معروفى شود مجبور بود با دستفروشى خرج خود را در بیاورد.  یکى از دوستان نزدیک او می­گوید در ابتداى دهه  70 خان محمدى در شهرک غرب و سعادت آباد بساط جورابفروشى راه می­انداخت و مشتریان را روى هوا می­زد!

مربى کارت فروش !

یکى از معروفترین مربیان فوتبال ایران که در حال حاضر بنا به دلایلى نمی­تواند کار کند ، روزى مجبور شد براى کسب درآمد راهى  خارج شود. او به ژاپن رفت تا کسب و کارى به راه بیندازد اما در نهایت به دلیل فروش کارت تلفن تقلبى دیپورت شد تا به ایران باز گردد.

ستاره­اى که تاکسى پدرش را فروخت !

ستاره استقلال هیچگاه با تاکسى کار نکرد اما به دلیل آتش گرفتن دکان پدرش که تمام دارایى او بود ، برایش یک تاکسى خرید تا با آن کار کند. این ستاره آبی­ها که رقیب اصلى على دایى در بیزینس است و ماهانه میلیاردها به جیب می­زند، بعدها مجبور شد این تاکسى را بفروشد چون پدرش به مسافران می­گفت که این ستاره ، پسرش است!

کیا، ماهر در پشم چینى!

مهدى مهدوى کیا هنوز پشم هاى گوسفندان را مى چیند . او که پیش از تبدیل شدن به یک فوتبالیست معروف مجبور بود در مزرعه پدرش در روستاى چشمه اراک کار کند ، علاوه بر کارهاى کشاورزى در دامدارى هم فعالیت زیاد می­کرد . دوستان نزدیک کیا می­گویند او حتى زمانى که در آلمان بازى می­کرد، در زمان تعطیلات به مزرعه پدرش سر می­زد تا در امورات به او کمک کند.  مى­گویند مهدى در چیدن پشم­هاى گوسفندان تبحر ویژه اى دارد!

گلر مسافرکش !

وحید قلیچ گلر اسبق پرسپولیس در سال 72 یک پیکان داشت و در آژانس کار می­کرد. گلر مطرح قرمزها بارها از این موضوع گفته  است. او با پیکان خود خرج خانواده اش را می­داد.

ستاره­هاى شالیزار !

شیث رضایى و مهرداد اولادى که هر دو اصلیتى مازندرانى دارند پیش از آنکه فوتبال بازى کنند ، مجبور بودند کشاورزى کنند . شیث در یکى از روستاهاى شهر سارى کشاورزى مى­کرد و مهرداد اولادى در شالیزارهاى قائمشهر.  این دو الان در پرسپولیس و ملوان به آب و نانى رسیده­اند و کمتر راه­شان به ولایتشان می­افتد!

کبوتردارى!

بعضى از بازیکنان فوتبال هم از طریق جانوران مخارج خود را در می­آوردند.  بعضى از این فوتبالیستها که هنوز به شغل کبوتر دارى  مشغول هستند ، با هر نقل و انتقالى پرنده هاى زبان بسته خود را به محل زندگی­شان می­برند. یکى از این فوتبالیستها که در بوشهر بازى می­کندا ز دوران بچگى به کار با کبوتران و جلد کردن آنها علاقه ویژه­اى داشت .او مخارج خود را از طریق جوجه­کشى در می­آورد .این بازیکن استاد برخى از ستاره­هاى فوتبال ایران در امور کبوتردارى هم هست.  یکى از شاگردان او در پرسپولیس بازى می­کند!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : جالب ترین ها، جالب ترین متن ها، ،
برچسب ها : ترین ها، بهترین عکس ها ، جدیدترین عکس ها، جالب ترین ها،
26 آبان 1389



پيوندها
امکانات جانبي