جالب ترین ها
قدیمی ترین وبلاگ در مورد جالب ترین ها
گروه طراحي پيام بلاگ گروه طراحي پيام بلاگ گروه طراحي پيام بلاگ گروه طراحي پيام بلاگ گروه طراحي پيام بلاگ

پسرها:

۱- با ماشین میرن به بانک، پارک میکنن، میرن دم دستگاه عابر بانک.
۲- کارت رو داخل دستگاه میذارن.
۳- کد رمز رو میزنن، مبلغ درخواستی رو وارد میکنن.
۴- پول و کارت رو میگیرن و میرن

دخترها:

۱- با ماشین میرن دم بانک.
۲- در آینه آرایششون رو چک میکنن.
۳- به خودشون عطر میزنن.
۴- احتمالاً موهاشون رو هم چک میکنن.
۵- در پارک کردن ماشین مشکل پیدا میکنن.
۶- در پارک کردن ماشین خیلی مشکل پیدا میکنن.
۷- بلاخره ماشین رو پارک میکنن.
۸- توی کیفشون دنبال کارتشون میگردن.
۹- کارت رو داخل دستگاه میذارن، کارت توسط ماشین پذیرفته نمیشه.
۱۰- کارت تلفن رو میندازن توی کیفشون.
۱۱- دنبال کارت عابربانکشون میگردن.
۱۲- کارت رو وارد دستگاه میکنن.
۱۳- توی کیفشون دنبال تیکه کاغذی که کد رمز رو روش یاداشت کردن میگردن.
۱۴- کد رمز رو وارد میکنن.
۱۵- ۲دقیقه قسمت راهنمای دستگاه رو میخونن
۱۶- کنسل میکنن.
۱۷- دوباره کد رمز رو میزنن.
۱۸- کنسل میکنن.
۱۹- دوست پسرشون رو صدا میزنن که کد صحیح رو براشون وارد کنه.
۲۰- مبلغ درخواستی رو میزنن.
۲۱- دستگاه ارور (خطا) میده.
۲۲- مبلغ بیشتری رو درخواست میکنن.
۲۳- دستگاه ارور (خطا) میده.
۲۴- بیشترین مبلغ ممکن در خواست میکنن.
۲۵- انگشتاشون رو برای شانس رو هم میذارن.
۲۶- پول رو میگیرن.
۲۷- برمیگردن به ماشین.
۲۸- آرایششون رو توی آینه عقب چک میکنن.
۲۹- توی کیفشون دنبال سویچ ماشین میگردن.
۳۰- استارت میزنن.
۳۱- پنجاه متر میرن جلو.
۳۲- ماشین رو نگه میدارن.
۳۳- دوباره برمیگردن جلوی بانک.
۳۴- از ماشین پیاده میشن.
۳۵- کارتشون رو از دستگاه عابر بانک بر میدارن. (حواس نمی‌ذار برای آدم)
۳۶- سوار ماشین میشن.
۳۷- کارت رو پرت میکنن روی صندلی کنار راننده.
۳۸- آرایششون رو توی آینه چک میکنن.
۳۹- احتمالاً یه نگاهی هم به موهاشون میندازن.
۴۰- مندازن توی خیابون اشتباه.
۴۱- برمیگردن.
۴۲- میندازن توی خیابون درست.
۴۳- پنج کیلومتر میرن جلو.
۴۴- ترمز دستی رو آزاد میکنن )میگم چرا انقدر یواش میره)



نوع مطلب : ،
برچسب ها : جالب ترین ها،
23 شهريور 1389

1- محبت شدیدی كه صادقانه به تو ابراز میكردم

۲- دروغ و بی اساس بود و در حقیقت نفرت من نسبت به تو

۳- روز به روز بیشتر می شود و هر چه بیشتر تو را می شناسم

۴- به پستی و دورویی تو بیشتر پی میبرم و

۵- این احساس در قلب من قوت میگیرد كه بالاخره روزی باید

۶- از هم جدا شویم و دیگر من به هیچ وجه مایل نیستم كه

۷- شریك زندگی تو باشم و اگرچه عمر دوستی ما همچون عمر گلهای بهار كوتاه بود اما

۸- توانستم به طبیعت پست و فرومایه تو پی ببرم و

۹- بسیاری از صفات ناشناخته تو بر من روشن شد و من مطمئنم

۱۰- این خودخواهی ، حسادت و تنگ نظری تو را هیچ كس نمیتواند تحمل كند و با این وضع

۱۱- اگر ازدواج ما سر بگیرد ، تمام عمر را

۱۲- به پشیمانی و ندامت خواهیم گذراند . بنابراین با جدایی ازهم

۱۳- خوشبخت خواهیم بود و این را هم بدان كه

۱۴- از زدن این حرفها اصلا عذاب وجدان ندارم و باز هم مطمئن باش

۱۵- این مطالب را از روی عمق احساسم مینویسم و چقدر برایم ناراحت كننده است اگر

۱۶- باز بخواهی در صدد دوستی با من برآیی . بنابراین از تو میخواهم كه

۱۷- جواب مرا ندهی . چون حرفهای تو تمامش

۱۸- دروغ و تظاهر است و به هیچ وجه نمیتوان گفت كه دارای كمترین

۱۹- عواطف ، احساسات و حرارت است و به همین سبب تصمیم گرفتم برای همیشه

۲۰- تو و یادگار تلخ عشقت را فراموش كنم و نمتوانم قانع شوم كه

۲۱- تو را دوست داشته باشم و شریك زندگی تو باشم .

و در آخر اگر میخواهی میزان علاقه مرا به خودت بفهمی از مطالب بالا فقط شماره های

فرد را بخوان .



نوع مطلب : ،
برچسب ها : جالب ترین ها،
23 شهريور 1389

● يک گابني در شرط بندي روي اسب 171 هزار دالر برنده شد اما موفق به گرفتن جايزه اش نشد. وی مي گويد يك روز صبح كه مي خواستم قبل از رفتن به محل كار استحمام كنم به زمين خوردم و از هوش رفتم و مرا براي مداوا به بيمارستان بردند. در همين اثنا همسرش لباس های او را شست و باعث از بين رفتن تکت که در جيب وی بود، شد. پس از اين حادثه وی حتي تصميم به طلاق همسرش گرفت اما با خواندن دفترچه خاطرات و ميزان ناراحتي اش از اين کار منصرف شد. بنگاه شرط بندی اعلام کرده که طبق قانون بهيچوجه نمیتواند جايزه را به وی اعطا کند.
● هيئت مديره اركستر سمفونيك مونتريال (Montreal) لوسين بوشار (Lucian Bouchard) سياستمدار صاحب نام كبك (Quebec) را به رياست اركستر سمفونيك مونتريال برگزيد. بوشار كه كار اصلي او وكالت است و حقوق خوانده به موسيقي علاقه فراوان دارد و سالها يكي از حاميان اركستر مونتريال بوده است. بوشار كه اكنون 65 سال دارد در سال 1990 از اعضاي پيشگام بلاك كبكوا (Bloc Quebecois) بود كه يك سال بعد رهبري آن را به دست گرفت. در سال 1993 در مجلس كانادا رهبر اپوزيسيون رسمي دولت شد. در سال 1996 از بلاك كبكوا جدا شد و به نخست وزيري كبك رسيد. لوسين بوشار در سال 2001 از سياست كناره گيري كرد و اكنون در حرفه اصلي خود
براي يك دفتر وكالت در مونتريال مشغول به كار است.
● شراب سازان پرتگال در شمال اين کشور موفق به توليد شراب سبزي شده اندکه به گفته رئيس کميسيون انگورکاران شمال پرتگال شرابي است جوان و مدرن که با هزاره سوم ميلادي سازگار است. به گفته او تعادل طعم اين شراب اين امکان را فراهم کرده است که به زودي شراب سبز جاي شرابهاي سنتي قرمز و سفيد را بگيرد.
● ماهيگيران‎ يك‎ قايق‎ ماهيگيـري‎ در اسپانيا 23 بسته‎ بزرگ‎ چرس‎ را از دريـا صيد كردند. وزن‎‎ اين مقدار چرس‎‎ بيش از وزن‎‎ مقدار صيدي‎ است‎ كـه‎ ايـن قايق‎ در يك‎ هفته‎ صيد مي‎ كند. ايـن‎ صيـد در بندرسنت‎ كارلوس‎ دلاراپيتا در ساحل‎ درياي‎‎ مديترانه‎ روي داد. ارزش‎‎ محموله‎‎ صيد شده بيش از يـك‎ ميـليـون‎ يورو اعلام‎ شده‎ است‎. دوقايق‎ ديگر نيز به‎‎‎‎ طور جداگانه به دو محموله مـواد مخـدر برخوردند.
● موميايي توتان‌خامون كه در مقبره‌اي در شهر لوكسور در جنوب مصر قرار دارد، براي مرمت و كشف علت مرگ به قاهره منتقل نمي‌شود. ضاحي حواس، رئيس آثار باستاني مصر اعلام كرد كه به احترام مردم شهر لوكسور و احساسات آن‌ها تصميم گرفته است موميايي در مقبره‌اش باقي بماند. مسئولان قصد داشتند با انجام آزمايش اشعه ايكس روي اين موميايي هم ميزان نياز آن به مرمت را تعيين كنند و هم دليل مرگ اين فرعون را كه در 17 سالگي پس از 9 سال حكومت بر امپراتوري مصر جان باخته است مشخص كنند.
● انگلستان‎ با توليد 400 ميـليـون تـن زباله‎ در سال‎ , همچنان‎‎ بزرگتريـن تـوليـد كننده‎‎ زباله در اروپاست‎. به‎ گزارش‎ اسكاي‎ نيـوز، هـم‎ اكـنـون‎ انبوهي‎ از زباله‎‎ هاي‎ آلاينده محيط زيست‎ در انگـليـس‎ وجـود دارد كـه‎‎ از آن‎ جمـلــه، گورستان‎ يخچال‎ ها در مانچستر است‎. گازهاي‎ به‎‎ كار رفته در اين‎ يخچال‎ ها از موادي‎ است‎ كه‎‎‎ بـه لايـه اوزون‎ آسيـب‎ مـي‎ رساند.
● محققان مي گويند ماده اي در شكلات وجود دارد كه با آن مي توان به درمان سرفه هاي متوالي بيماران پرداخت. ماده اي به نام تئوبرومين داخل كاكائو وجود دارد كه تاثير آن در درمان سرفه هاي متوالي ۳۰ درصد بيشتر از داروهاي كدئين دار است.مزيت استفاده از تئوبرومين اين است كه روي سيستم عصبي و عروق، اثر منفي ندارد و باعث خواب آلودگي بيمار نمي شود.
● برنامه موزيم تاريخ طبيعي انگليس براي انتقال بزرگ‌ترين كلكسيون پروانه دنيا به انبار به منظور بازسازي ساختمان موزيم وساخت بنايي از شيشه و فولاد با هزينه 65 ميليون پوند، با مخالفت روبه‌رو شده است. انتقال مجموعه موزيم كنزينگتون جنوبي با 28 ميليون حشره كه برخي از بزرگ‌ترين طبيعي‌دانان و زيست‌شناسان انگلستان از جمله چارلز داروين و لرد والتر روتشيلد آنها را جمع‌آوري كرده‌اند به يك انبار در جنوب لندن، اين واهمه را ايجاد كرده است كه اين مجموعه ديگر در يك جا جمع نشود و مورد آسيب حشرات موذي قرار بگيرد.
● به صيد کنندگان ملخ در عربستان كه معتقدند اين جانور در درمان مرض شکر (ديابت) مفيد است هشدار داده شد از خوردن اين حشره خودداري كنند زيرا ممكن است مسموم شوند. رئيس مركز ضد ملخ عربستان گزارش داد تمام ملخهايي كه از مرزهاي اين كشور مي گذرند سمپاشي خواهند شد.
● يك خانم در انگلستان قادر است خرخركردن را از انسان ها دور كند. اين خانم 41 ساله با انجام يك ماساژ ويژه باعث مي شود كه افراد در هنگام خواب خرخر نكنند. وي ابتدا اين ماساژ را روي كودك نه ساله خود امتحان كرد كه نتايج آن رضايتبخش بود. او تاكنون 25 نفر را با همين شيوه از شر خرخركردن رهانيده است.
● در مطالعه جديدی که در سويدن انجام گرفته است گفته می شود انتشار راديو اکتيو در حادثه نيروگاه اتمی چرنوبيل (Chernobyl) در سال 1986 به افزايش موارد ابتلا به سرطان در شمال کشور منجر شده است.
● فرد هیل (Fred Hale) آمريکايي و پيرترين مرد جهان تنها دو هفته مانده به تولد 114 سالگي اش در سيراکيوز (Syracuse) ايالت نیویورک (New York) درگذشت. وی متولد سال 1890 در ايالت ماين (Maine) بود.
● یک نهنگ سفید در کيپ تاون (Cape Town) آفریقای جنوبی با حمله به یک زن77 ساله که در حال شنا بود وی را طعمه خود کرد. 15 شاهد حاضر در ساحل همگی خانم تینا وب (Tyna Webb) را دیدند که چگونه توسط این نهنگ خورده شد. يکي از شاهدان گفت که تينا مستقيما به سمت نهنگ شنا کرد و نهنگ با چرخشي وی را به زير آب برد، حادثه تنها سي ثانيه طول کشيد. تينا شناگر ماهري بود که همه روزه در ساعات اوليه روز به شنا ميپرداخت.
● رييس‌ باشگاه‌ كوچكي‌ در مولداوي‌ به‌ سبب‌ حمله‌ به‌ داور دوهزار دلار جريمه‌ شد. رييس‌ باشگاه‌ روسو فلورن‌ پس‌ از اعلام‌ خطاي‌ پنالتي‌ با ماشين‌ جيپش‌ به‌ ميدان‌ آمد و به‌ دنبال‌ داور رفت‌. رييس‌ خشمگين‌ تصميم‌ داشت‌ از داور ديدار انتقام‌ بگيرد. وي‌ در اين‌ باره‌ گفت‌: از اين‌ داوران‌ در اين‌ كشور فراوان‌ هستند. به‌ او ضربه‌ نزدم‌ و تهديدش‌ نكردم‌. تنها با ماشينم‌ به‌ ميدان‌ آمدم‌ تا به‌ آن‌ ضربه‌ پنالتي‌ اعتراض‌ كنم‌ و پس‌ از مدتي‌ هم‌ بدون‌ آنكه‌ كسي‌ صدمه‌ ببيند از ميدان‌ خارج‌ شدم‌. داور پس‌ از اين‌ اتفاق‌ عجيب‌ ديدار را متوقف‌ كرد.
● پژوهشگران دانشگاه ماستريخت هالند اعلام کردند که هواى کليسا که مملو از هيدروکربن سرطان زا است، بيش از هواى آلوده اطراف جاده ها که روزانه ۴۵ هزار موتر از آن عبور ميکند، برای سلامتي زيان آور است. ماه دسامبر که شمعهارا براى کريسمس روشن ميکنند، خطرناکترين ماه براى ريه ها شناخته ميشود.به گفته اين محققان، اغلب کليساها از سيستم تهويه مطلوبى برخوردار نيستند، همچنين کشيش ، خادمان کليسا و افرادى که ساعات زيادى را در کليسا به عبادت ميپردازند در خطر بيشترى قرار دارند.
● پنبه كاران در برخي دهكده هاي كشور هند براي خريد نوشابه هاي شركت پپسي و كوكاكولا هجوم آورده اند. پنبه كاران مي گويند، دانشمندان به آنها توصيه كرده اند براي از بين بردن آفات و حشرات، سموم کيميايي را با نوشابه هاي حاوي شكر مخلوط كرده و سپس اقدام به سم پاشي نمايند. با آنكه توليدكنندگان نوشابه، ادعاي دانشمندان را درباره تاثير نوشابه ها تكذيب مي كنند اما پنبه كاران مي گويند سمومي كه با نوشابه مخلوط مي شود اثر مطلوب تري در از بين بردن آفات دارد.
● دولت افغانستان قصد دارد طومارهاي بودايي را كه گفته مي‌شود در دهه 1990 در طول جنگ داخلي از اين كشور به سرقت رفته‌اند از كتابخانه بريتانيا بازپس بگيرد. كتابخانه بريتانيا كه كارشناسان حفاظت از آثار خطي‌اش اين طومارها را از نابودي نجات داده‌اند، اطلاع ندارد اين طومارها چگونه از محوطه‌ تاريخي هده در نزديكي گذرگاه خيبر به لندن رسيده است. كتابخانه بريتانيا اعلام كرده كه اين طومارها وقتي به دست آن‌ها رسيد، در شرايط نامناسبي بوده و احتياج به مرمت اضطراري داشته است. به گفته سخنگوي اين كتابخانه، يكي از تاجران مشهور براي مشورت در مورد اين طومارها كه در تعدادي بوتل خيارشور جاسازي شده بودند از اين كتابخانه كمك خواسته و مرمت شده اند.
● سازمان فضايي‎ امريكا ناسا سريعترين‎‎ هواپيماي‎‎ خود را براي سومين بار آزمايش‎ مي‎كند.اين‎ هواپيماي‎ كـوچك‎ ده‎ برابر صوت‎‎‎سرعت دارد و مي‎تواند به‎ سرعت موشك‎ حركت‎ كند. بااين‎‎ حال‎ اين هواپيمـا ازمـوشـك‎ بـسيـار كارآمدترعمل‎ ميكند زيرا براي‎ سوزاندن‎ سوخت‎ خود نيازي‎ به‎ حمل‎ اكسيژن‎‎ ندارد و اكسيژن مورد نياز خود را از هوا مي‎گيرد. اين هواپـيمـا در 2 پرواز قبلي‎ خود ناموفق‎ بوده‎ است‎. هزينه‎‎ اجراي‎ اين‎ طرح‎ كه از سال‎ 1996 آغاز شده ‎‎230 ميليون‎ دالر برآورد شده است‎.
● در يك تصوير راداري از تايتان كه كاسيني به هنگام گذر از مجاورت اين قمر تهيه كرد، يك لكه سفيد وسيع و متمايز به چشم مي خورد. دانشمندان مسوول اين ماموريت گمان مي كنند كه اين لكه مي تواند ناشي از جاري شدن مايعي باشد كه از اعماق به سطح تايتان تراوش كرده است كه به «جريان يخفشاني» (cryovolcanic flow) موسوم است. به نظر دانشمندان يخ غني از آب ممكن است زير سطح تايتان ذوب شده و بر اثر فشار به سطح آن جاري شده باشد. دانشمندان همچنين تصور مي كنند كه جريان هاي يخفشاني بر سطح يكي از اقمار مشتري به نام Ganymede نيز وجود دارد.



نوع مطلب : ،
برچسب ها : جالب،
23 شهريور 1389

ادب : يعني كمك به يك خانم زيبا در عبور از خيابان حتي اگر به كمك احتياج نداشته باشد

ازدواج : قمار زندگي است و در قمار معمولا برد با كسي است كه بيشتر تقلب كند

الكل : مايه گرانبهايي كه همه چيز را محفوظ نگاه مي دارد مگر اسرار را

اوراقچي : تنها موجودي كه زنها را بهترين رانندگان دنيا ميدان

ايده آل : شوهري كه بتواند با زنش بهمان دقت و ملايمتي كه در مورد اتومبيل تازه اش دارد رفتار كند

زوج ايده آل : شوهر كر و زن لال

بوسه : تصادفي كه فقط يك سيلي به آدم ضرر مي زند

بيست سالگي : دوراني كه پسر ها دنبال معشوقه مي گردند دختر ها دنبال شوهر

چشم : عضويكه چشم چرانها با آن ارتزاق مي كنند

خسيس : كسي كه وقتي خانه اش آتش مي گيرد براي اينكه پول تلفن ندهد تا اداره آتش نشاني بدود

خوش بين : مردي كه تصور كند وقتي زني پاي تلفن خداحافظي كند گوشي را خواهد گذاشت

دست : عضوي كه در سينما نزد صاحبش بند نمي شود

دوران تجرد : دوراني كه معمولا براي مردها بعد از ازدواج شروع مي شود

رفيق : كسي كه هميشه به شما مقروض است

سوءظن : سعي در دانستن چيزيكه بعدا" انسان آرزو مي كند اي كاش آنرا نمي دانست

سينما : جايي كه پشت سر شما حرف مي زنند

عشق : دردسري كه براي فراموش كردن آن بايد عشق تازه تري پيدا كرد

سرخ پوست : مرد خوشبختي كه وقتي زنش اورا مي بوسد صورتش ماتيكي نمي شود

سنجاق قفلي : تنها قفلي كه بدون كليد باز مي شود

مرد مجرد : كسي كه هنوز عيوبي دارد كه خود نمي داند

معجزه : دختر خانمي كه زنگ آخر جيم شود و به سينما نرود

موش : خانم هايي كه نصفه شب به جيب شوهر هايشان شبيخون مي زنند

هالو : شوهري كه دستكش ظرفشويي را بجاي اندازه دست خودش اندازه دست زنش بخرد



نوع مطلب : ،
برچسب ها : جالب ترین ها،
23 شهريور 1389
يک پسر خوب امضاء گواهي نامه اش خشک نشده به رانندگي خانمها گير نميدهد

يک پسر خوب کمتر با اين جمله مواجه ميشود"مشتري گرامي دسترسي شما به اين سايت مقدور نمي باشد"

يک پسر خوب بعد از تک زنگ سراغ تلفن نميره

يک پسر خوب پشت چراغ قرمز با ديدن يه خانم رديف چشماش مثه چراغهاي فولکس نميزنه بيرون

يک پسر خوب روزي چند بار به سازندگان ياهو مسنجر لعنت ميفرسته

يک پسر خوب سر کلاس تا شعاع 3 متريِ هيچ خانمي نميشينه

يک پسر خوب وقت برگشتن به خونه ماشينش بوي ادکلن زنونه نميده

يک پسر خوب هيچ وقت پاي تلفن از اين کلمات استفاده نميکنه:"ساعت چند" "کي مياي" "کجا" "دير نکني

يک پسر خوب وقتي مياد خونه قرمزي رژ در هيچ نقطه از صورتش مشاهده نميشه

يک پسر خوب زماني که کسي ميخواهد از عرض خيابان عبور کند تعداد دنده را از 1 به 4 ارتقاء نداده و قصد جان عابر را نميکند

يک پسر خوب زماني که يک دختر خانم راننده ميبيند ذوق زده نشده و در صدد عقده اي بازي بر نمي آيد

يک پسر خوب که ژيان سوار ميشود روي بنز همسايه با سوئيچ ماشين نقاشي نميکشد

يک پسر خوب زماني که تصادف ميکند همانند قبائل زامبي وحشي بازي در نمي آورد

يک پسر خوب هر روز بعد از کلاس درس به نمايندگي از راهداري و شهرداري خيابانهاي شهر را متر نميکند 

يک پسر خوب به محض ديدن يک دختر خانم متين با شلوار برمودا و مانتو تنگ کوتاه و شال باز دهانش به سان آبشار و چشمانش همانند چشمان وزغ نميشود

يک پسر خوب دکمه هاي پيراهنش را از يک متر زير ناف تا زير چانه کاملا بسته و با سنجاق قفلي محکم ميکند

يک پسر خوب به محض ديدن دختر همسايه رنگش لبوي شده و چشمش را به آسفالت ميدزود

يک پسر خوب روزي 10بارهوس بردن نذري به دم در خانه همسايه که تصادفا دختر دم بخت دارند را نميکند

يک پسر خوب بيشتر از 5 دقيقه در دستشوئي نميماند . ( نکته کنکوري)


يک پسر خوب 5ساعت در حمام آهنگ جواد يساري نخوانده وبراي همسايگان آلودگي صوتي ايجاد نميکند

يک پسر خوب اگر درد عشق گرفت در کوي و برزن عرعر عشق نکرده و آبروي خانوادگي خود را نميبرد

يک پسر خوب با دوستاني که مشکوک به چت و لا ابالي گري هستند معاشرت نميکند

يک پسر خوب به جاي اينکه پول خود را در باشگاه بيليارد و گيم نت و غيره دور بريزد بهتر است حساب آتيه جوانان باز کند و به فکر 100 سالگي خود باشد

يک پسر خوب همواره به اسم خود افتخار ميکند و به هر کس که ميرسد نميگويد که بجاي اصغر به او رامتين و آرش و ... بگويند

يک پسر خوب در اثر ديدن افراد غرب زده جو گير نشده و لحاف کرسي قرمز خال خال يشمي را به پيراهن تبديل نکرده و سر زانو خود را جر نميدهد

يک پسر خوب تقاضاي وسايل نا مربوطي از قبيل موبايل را از خانواده ندارد

يک پسر خوب در صورتي که با نامزد خود بيرون رفت و کسي به خانم متلک گفت فورا با پليس 110 تماس حاصل مي کند

يک پسر خوب براي احياي حقوق خود از زور بازو استفاده نکرده و کلمات رکيک مانند خر و الاغ به کار نميبرد

يک پسر خوب از معاشرت با دوستان بسيار خودماني که عادت به بيان شوخي هاي نا مربوط از قبيل حراج لفظي عمه و همچين خواهر مادر هستند امتناع ميکند

يک پسر خوب براي بيرون رفتن از خانه 1 ساعت جلوي آئينه نايستاده و بزک نميکند

يک پسر خوب تنها جوکهايي را بيان ميکند که مورد تائيد وزارت 1) ارشاد اسلامي 2) وزارت بهداشت 3) وزارت مبارزه با تبعيضات استاني و ... باشد

يک پسر خوب در جشنهاي فاميلي جو گير نشده و نميرقصد تا ابروي کل خاندان رابر باد دهد

يک پسر خوب در مهماني هاي خانوادگي نوشدني هاي غير مجاز از قبيل ماءالشعير را تنها با رضايت نامه رسمي و کتبي پدر محترم استعمال ميکند

يک پسر خوب هر زمان که عشقش کشيد با زير شلواري کردي چين پيليسه دار و يا شرت مامان دوز و رکابي همانند قورباغه به وسط کوچه نميپرد

يک پسر خوب تنها براي رضاي خدا و کاهش بار سنگين ترافيک و حمل و نقل درون شهري و برون شهري هر کجا که دختر خانم يا خانمي را در رده سني 15 تا 25 سال ديد سوار کرده و به مقصد مي رساند

يک پسر خوب تا به حال مشاهده نشده . . .


نوع مطلب : ،
برچسب ها : جالب ترین ها،
23 شهريور 1389

تبلیغ شما در اخر هر پست و ادامه مطلب ها ماهیانه فقط5000تومان!!! فرصت استثنایی برای سفارش تبلیغ با ایدی زیر تماس بگیرید

LOP_051@YAHOO.COM

یا در قسمت نظرات خبر دهید

این پست پست ثابته و پست های جدید زیر این پست قرار میگیرند

www.MOHIJON.COM

افزايش آمار بازديد100%تضميني

http://www.up.vatandownload.com/upimages/2010/Oct/07/fyf.gif

http://up.iranblog.com/Files7/a8a9ef66feb941f7a4b7.gif

 

 

 

 



نوع مطلب : جالب ترین ها، جالب ترین عکس ها، جالب ترین متن ها، جالب ترین کلیپ ها، ،
برچسب ها : تبلیغات،
25 مهر 1384
صفحه قبل 1 ... 52 53 54 55 56 ... 57 صفحه بعد


پيوندها
امکانات جانبي