طالع نحس در سفر هم انسان را رها نمی‌كند

1. گردشگری كه درتلاش برای عكاسی از یك ساحل از صخره سقوط كرد و مرد: یك گردشگر زن در حالی كه تلاش می‌كرد از ساحل پر از صخره جنوب شرقی استرالیا عكس بگیرد، سقوط كرد و جان خود را از دست داد. همسر این زن موفق شد جسد همسرش كه از یك صخره 50 متری سقوط كرده و به اقیانوس افتاده بود را از آب بیرون بكشد. این زوج جوان برای انجام یك مسابقه ماهیگیری به این منطقه استرالیا رفته بودند.

2. زوج جوانی كه به خاطر حمله تروریست‌ها تعطیلات به كامشان تلخ شد: لورنس یك مدیر فروش و همسرش دستیار آزمایشگاه دندانپزشكی بودند اما سرنوشت آنها طوری رقم خورده بود كه هرجا می‌رفتند یك گروه بزرگ و شناخته شده تروریستی هم آنجا حضور داشت. این زوج در حال گذراندن تعطیلات خود در نیویورك بودند كه حملات 11 سپتامبر اتفاق افتاد. بمب گذاری در خطوط زیرزمینی لندن در هفتم جولای 2005 نیز زمانی اتفاق افتاد كه آنها در حال گذشت و گذار در لندن با یك اتوبوس دو طبقه بودند. به جز این، آنها همزمان با حملات تروریستی در بمبئی هند كه باعث محاصره شدن شهر شد نیز در این شهر هند تعطیلات خود را سپری می‌كردند.

3. زوج جوانی كه ماه عسلشان توفانی شد: كلی فلورس و همسرش در حین گذراندن ماه عسل خود را در میان توفان دیدند. این زوج جوان كه می‌خواستند به یكی از شهرهای فرانسه بروند، توقف كوتاهی در پرتوریكو داشتند تا پروازشان را عوض كنند اما به محض رسیدن به فرودگاه متوجه شدند كه پروازشان لغو شده است. دلیل لغو پروازشان وقوع توفان جورج بود كه تمام شب ادامه داشت. آنها در آنجا گیر افتاده بودند اما به هر حال با پرواز بعدی توانستند آنجا را ترك كنند.

4. پسری كه در حین تعطیلات در پاناما سه انگشت پایش را از دست داد: فرانكی فولر 18 ساله، به همراه دوستانش در حال كمك كردن به مردی بودند كه داشت برای بالا رفتن با پاراگلایدر خود شتاب می‌گرفت. در همین حال او پشت به زمین افتاد و پایش در پروانه پاراگلایدر گیر كرد. پزشكان توانستند انگشت بزرگ و دوم او را به حالت اول برگردانند اما برای سه انگشت دیگر نتوانستند كاری انجام دهند.

5. زوجی كه فكر می‌كردند پیمان ازدواج دوباره در مالدیو بستند، بی‌خبر از اینكه داستان چیز دیگری است: مسئولان هتلی در مالدیو موظف به عذرخواهی از زن وشوهری سوئیسی شدند كه فكر می‌كردند پیمان ازدواجشان را تجدید كرده بودند اما در واقع دستاویز یك سوء استفاده قرار گرفتند. این زوج تصور می‌كردند كه رئیس بومی این مراسم، به زبان محلی برایشان دعای خیر می‌كند اما بعد مشخص شد كه او با واژه‌های توهین آمیزی مثل «خوك» و «كافر» آنها را مورد خطاب قرار داده است. این زن وشوهر هم بی‌خبر از همه جا لبخند بر لب داشتند اما ماجرا زمانی لو رفت كه این فیلم دریوتیوب پخش شد.

6. زنی كه سفر دریایی‌اش با سقوط از كشتی به پایان رسید: میندی جردن 46 ساله، پس از سقوط از كشتی در ساعت 8 شب ناپدید شد و هنوز هم هیچ رد و اثری از او پیدا نشده است. مسئولان كشتی می‌گویند این زن احتمالا قصد داشت از یك بالكن كشتی بالا رود و به بالكنی دیگر برسد.

7. زنی كه پس از بازگشت از تعطیلات كلمات عجیب و مشكوكی از طوطی‌اش شنید: در سال 2001، زنی چینی به دلیلی عجیب و جالب تقاضای طلاق از همسرش كرد. وی به این دلیل كه طوطی خانگی این خانواده پرده از راز سر به مهر همسرش برداشت خواستار جدایی از او شد. این زن بعد از بازگشت از سفر یك ماهه و دیدار پدر و مادرش، با شنیدن كلماتی چون «طلاق»، «دوستت دارم» و «صبور باش» از زبان این طوطی به همسرش مشكوك شد و بعد معلوم شد كه همسرش با زن دیگری در ارتباط است.